Youtuber Oldum

Merhaba, bayadır bloguma içerik eklemiyorum ve her defasında bu konudan kendi kendime şikayetçi olmaktan açıkcası bende bıktım. 🙂

Bu sefer içerik ekleyememe sebeplerime birkaç neden daha eklendi. Mesela bel fıtığı olduğumu öğrendim. Ve günlerdir ağrılardan dolayı bilgisayarın başına oturup içerik ekleyemedim maalesef. Bel fıtığı geçirmemle alakalı yazıyı bir ara yazmayı düşünüyorum lakin bu sefer söz vermek istemiyorum. Artık ne zaman yazarım bilmiyorum.

Asıl konuya gelecek olursak eğer daha önceden bir girişimde bulunup youtube kanalı oluşturmuştum. 30-40 kadar video yükledikten sonra yaklaşık 2 yıl kadar internete ara verince youtuberlığımı zirvede bırakmak zorunda kaldım. Buaralar seo üzerine makaleler yazarken doğal backlink yöntemlerinden biri olan video backlink konusunu anlatmayı düşünürken biranda kanalıma tekrar gözatmak aklıma geldi ve şöyle bir bakayım derken birde baktım ki bilgisayarıma daha önceden indirdiğim videoları yüklerken buldum kendimi.

Şuan 100 kadar video yüklemiş bulunmaktayım. Bu sayıyı 10 katına çıkartmadan rahat yok bana. Kişisel blogumun ve birkaç adet daha sitemin linklerini açıklama kısımlarına ekleyerek doğal backlink sağlamaya çalışıyorum. Sizlerede tavsiye ederim etkisi uzun vadede çokca olan bir yöntemdir.

Evet yöntem çok güzel bir yöntem ancak farkettim ki bel ağrılarıma rağmen youtube’a video yüklemek eğlenceli bir işmiş. Bu nedenle kendimi yeni youtuber olarak görüp bu eğlenceyi devam ettirmeyi düşünüyorum.

Tabi kişisel blogumda kişisel yazılarıma ve seo teknikleri adına makalelerimi yayınlamaya devam edeceğim.

Ha unutmadan buarada 3 yıldır açık olan bir forumda takılmaya başladım tekrardan. Tekrardan diyorum çünkü internet alemine ara vermeden öncede o forumda takılıyordum. Yine oradayım ve seo tekniklerimi forum sitesi için uygulamaya çalışıyorum. Etkisini görmeye başladık ufaktan. Özellikle pinterest, google +1 ve youtube video backlink çalışmalarını arttırınca etkisi gayet güzel olmaya başladı.

Bir arkadaşım Nedir ? sorularını baz alarak yeni bir blog açmıştı. Halen orada da ilgileniyorum ve yine orada da seo yöntemlerimi kullanmaya çalışıyorum. Merak ederseniz, buralarda göremezseniz beni oralarda bulabilirsiniz.

Sanırım son günlerde yaşadıklarımı ve sebeplerimi anlatabildim. Ve neler yapıyorum bu konuda merakınızı giderdim. Şimdilik sizlere okuduğunuz için teşekkür ediyorum ve müsadenizle yine ufaktan kaçıyorum, selametle. 🙂

4 thoughts on “Youtuber Oldum

    1. Sağolasın kardeşim.
      Emeklerimizin karşılığını alabiliriz inşallah. (:
      Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana kardeşim. 🙂
      Güzel yorumun için teşekkür ederim. 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

