Birşeyler Yazmalıyım..

konu bulamamakYarım saat kadar sonra tam 10 gün yazı yazmamış olacağım. Bu geçen zaman zarfında bir haftalık bir tatil yaptığım için çoğu şeyden uzak kaldım. Mesela telefon kullanmadım, bilgisayarımı yanımda götürmedim. Bu nedenle bloguma yazı ekleme imkanımda olmadı. Yaklaşık 14 saattir ne yazayım ne yazmalıyım sorularıyla mücadele ediyorum. Tam mağlup olacakken yazamamam üzerine birşeyler yazmak aklıma geldi. Maksat boş geçmeyeyim. Uzun zamandır yokluğuyla derbeder olduğum, hastalanıp yataklara düştüğüm bloguma gereken önemi vermem gerekiyor buna şartlandırdım kendimi.

Kişisel blog tutmak kadar olay ve bir o kadarda zor bir durum olamaz sanırım. Yazacak o kadar çok şey yaşanıyor ki kişisel blog yazarlarının neredeyse tamamının birgün dahi boş geçmeden bloguna ekleyebileceği birçok içerik oluşabiliyor. Ancak kendi yaşadıklarıma baktığım zaman çoğu şeyi yazamayacak kadar gizli çoğu şeyi ise yazılmayacak kadar gereksiz buluyorum maalesef.

Sürekli olarak ziyaretçilerime siteleri için bildiğim seo tekniklerini, google’ın algoritmalarını veya web sitesi kurma, geliştirme üzerine yazılar yazıp sık boğaz etmek istemiyorum. Birazda kendimi onlara daha fazla tanıtabilmeyi amaçlıyorum. Sanırım bunu kişisel blogumu 2009’da ilk açtığımda başarabilmiştim. Neden yine olmasın değil mi ?

Zaten çoğu içeriğimde siteler için seo tekniklerini kişisel bir yazı dahi yazmış olsam farkedebileceğiniz şekilde gözünüzün önüne getireceğim. Belki site dışı seo anlamında farkedilebilecek şekilde teknikler uygulamayacağım ama site içi seo üzerine farkedebileceğiniz teknikler olacaktır. Şuan bu yazımda da uyguladığım üzere farkettiyseniz bağlantılar verildi. Neyse dediğim gibi konu bulamamak gibi bir sıkıntıya düştüğümü düşünüyorum. Elbette bu durum geçici olacaktır. Yazmazsam olmaz çünkü.

Zaten çoğu bloggerı anlamıyorum. Haftada 1-2 yazı ekleyip çıkıyorlar. Kimisi ayda 1 yazı ekliyor kimi birkaç ay blogunun yüzüne bakmıyor. Arkadaşlar belki blogunuza yazı eklemeseniz bile sıralamalarda kaybolmuyor olabilirsiniz. Belki arama motorlarındanda çok ziyaretçi gelmeye devam ediyor olabilir. Ancak ziyaretçilerinizide düşünün insanlar sizleri takip etmeye başladığında sürekli olarak sizlerin yeni paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyor olabilirler. Yani şahsen ben takip ettiğim blogların yeni yazılarını sürekli olarak sabırsızlıkla bekliyorum.

Bu yüzden 100 takipçimde olsa 1 takipçimde olsa haftada birkaç içerik eklemeye özen göstereceğim. Zamanla konu bulma konusunda sıkıntıda yaşamayacağıma inanıyorum. Çünkü şuanda bile bir liste oluşturuyorum zamanı geldiğinde paylaşabileceğim bazı konular var. Zaman açısından önemli olduğu için ekleyemiyorum şuan ama beklediğime değecektir inşallah.

Biraz fazla uzattım bu sefer galiba, okuduğunuz için teşekkür ederim.

 

Bir Cevap Yazın

