Kişisel Blogum Üzerine

blog

Merhaba, bugün burada kişisel blogumu açma sebeplerime ve ne yapacaklarıma dair bir yazı yazmak geldi içimden.

Kendi kendime sorular sorarak cevaplandırmaya çalıştığım durumları içimde tutmayıp buraya dökmeyi tercih ettim. Velhasıl bunun sonucunda kişisel blogumu açma sebeplerimden birinin içimi dökmeye ihtiyacım olduğunu farkettim. Evet blogumu açarken her zamanki gibi birşeyleri başarma hırsım ile açtığımı düşünüyordum. Sırf açmam gerektiğini düşündüğüm için açıyorum sanıyordum. Ancak soru cevap içerisinde kendimle cebelleşirken bunun artık bir ihtiyaç olduğunu farkettim.

Ücretsiz bir alt yapı kullanmayı sevmiyorum açıkcası. Bunun sebeplerinden biri de genelde paravan bloglar için ücretsiz servisleri kullanmam. Lakin daha önce kullandığım domaini bi başkasının reglediğini farkedince sabırlı olup domainin boşa çıkmasını beklemem gerektiğini düşündüm ve o zamana kadar burada yol katetmem gerektiğine karar verdim.

En azından belli bir takipçi toplayarak ve blogdaşlarla iletişime geçerek sanal alemde güzel vakit geçirebilirim diye düşünüyorum.

Adımla beraber soyadıma özel domain oluşturamayınca bu domaini kaydettim. 282 gün sonra tekrardan kendi domainimi alabildiğimde buradaki tüm okuyucularımı oraya beklediğime dair bir mail atıcam. Bu yüzden blogumun sağ tarafında blogu takip et diyerek E-posta takipçisi olabilirsiniz.

Elbetteki webmasterlar için paylaşacağım özel konular olacaktır. Bildiğim veya öğrendiğim tüm teknikleri ve faydalı bilgileri burada özgün bir şeklilde paylaşacağım. Ancak sizde hak verirsiniz ki webmasterlar için faydalı araçlar, listeler üzerine yazacağım bazı makaleler %100 özgün olamayacak. Yine de Google’ın bu durumdan müzdarip olacağımı farkedeceğine ve ona göre muamele yapacağına eminim. İsteyerek, bilerek bir hata yapmış olmayacağım sonuçta.

Blogumda klişe laflar ile gittiğim, gezdiğim, gördüğüm şeyleri paylaşacağım diyerek atıp tutmak istemiyorum. Ben aklıma ne gelirse onu yazarım. Öğrendiğim çoğu yeni bilgileri paylaşmak aklımdan geçmemişse paylaşmam. İlla ki aklıma gelmesi lazım. Evet öğrendin hadi bakalım bunu blogunda da paylaş demeli birisi içten içe.

Çokta kişisel yazılara girmekte istemiyorum. Sloganımdan zaten belli daha üstüne kişiselim kalmadı benim. Acıtasyona da bağlamak istemiyorum çoğu şeyi.

Umarım okurken keyif alırsınız, takip ettiğinize pişman olmazsınız.

Şimdilik bu kadar, selametle..

Bir Cevap Yazın

