Hoş Geldim..

Merhabalar,

Uzun zaman oldu. Sanırım yaklaşık olarak 2 yıl kadar.

Tabikide buraya 2 yıldır girmiyorum demiyorum. Yaklaşık olarak 2 yıldır sanal alemden uzak kaldım. Mevcut bir kişisel blogum vardı maalesef yaşadıklarımdan ötürü ilgilenemediğim için 1 sene boyunca 3 yazı ile yayında kaldı ve sonunda domain hosting süreleri dolduğunda yayından kalkmış oldu.

Tabi ben bu sırada başıma gelenlerle meşgul olduğum için şoku şuan yaşıyorum. Onca emek vererek yayın hayatına soktuğum blogum şuanda açık değil. Ve uyanık bir hosting firması domainimi reglemiş firmaları adına.

Önümüzdeki sene alacağım tekrar o domaini. Size yedireceğimi mi sandınız ?

Neyse sanal aleme tekrar hoş geldim..

Umarım burada blogumu takip etmeye başlarsınız. Güzel ve bilgilendirici yazılarım ile sizlerle olacağım..

Herkese iyi geceler..

2 thoughts on “Hoş Geldim..

Bir Cevap Yazın

